Picton

24 juli 2016 - Picton, Nieuw-Zeeland

Vannacht sliepen we op een camping aan het water. Erg mooi, maar we waren niet zo happy. Het regende niet alleen super hard, maar het waaide ook heel hard, waardoor de camper een paar keer flink op en neer ging. Het liefste wilde ik daar weg, maar dat was natuurlijk ook geen optie. Vreselijke nacht, maar we zijn het weer doorgekomen.

Vandaag pakken we de boot naar het noordereiland. I dont’t like :’(. Ik heb wel even een traantje weg moeten pinken. Ik vind het zuidereiland echt geweldig; de natuur, de mensen, de bezienswaardigheden, de ervaringen! We hebben afgesproken dat we nog een keer terug gaan.

Om 13.00u moeten we ons melden bij de ferry. Om 14.00u varen we en komen om 17.30u aan in Wellington. We reden op tijd weg naar Picton, waar de haven is. Toen we even bij de Subway zaten kwamen we een “oude” bekende tegen! De Fransman die we een paar dagen geleden een lift gaven naar Takaka. Zo leuk. En hoe klein is de wereld? Hij is gisteren die vrouw uit Frankrijk tegen gekomen waar wij mee hebben gekayakt en zij vertelde tegen hem dat ze ons was tegen gekomen en liet de foto’s zien die ze van ons had gemaakt dus hij wist dat ze het over ons had. Zo grappig!

We hebben nog even gekletst en mailadressen uitgewisseld en hebben gelijk een gratis slaapplaats in Londen;).

1. Ma:
    27 juli 2016
    Jullie maken wel wat mee hoor maar leuke ontmoetingen