Te Anau en Milford Sound

9 juli 2016 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Vandaag vervolgen we onze weg naar Te Anau. Morgen willen we graag een cruise in de Milford Sound doen. We hadden het advies gekregen om op http://www.bookme.nz te kijken. Dit is een site waar ze voor heel veel activiteiten kortingen aanbieden.

In Te Anau is niet veel te doen. We hebben er even in de bibliotheek gezeten (gratis WIFI) om de excursies te boeken. Morgen gaan we de cruise in Milford Sound doen en zondag een helikoptervlucht over The Remarkebless! Zo gaaf! En ZO ENG!! Haha

Omdat we morgen om 09.45u al de cruise gaan doen hebben we besloten om nu al naar Milford Sound te rijden. Dat betekent dat we nog 1:45 uur moeten rijden. We zouden er om 17.40u aan moeten komen……Oké, niet dus. De rit naar Milford Sound ligt midden in de bergen en ook hier heeft het gevroren. Op de meeste stukken rijden we 30-40 km/ uur. Met als gevolg dat het donker ging worden en het dus nog lastiger rijden werd. In sommige bochten reden we 5 km/ uur.

De GPS gaf aan hoelang het nog duurde, maar stelde de tijd niet bij. Dit betekent dat we over 1 minuut letterlijk 3-4 minuten deden. Ik kan je vertellen, dan duren 20 minuten letterlijk HEEL LANG!!

Uiteindelijk kwamen we om 18.35 uur aan, 55 minuten later dan gepland maar we waren er. Gelukkig hadden we daar elektriciteit waardoor we het lekker warm hadden.

1. Désirée & Raymond:
    10 juli 2016
    Leuke verhalen en prachtige foto's!

Wij blijven jullie (droom)reis via deze weg volgen.
  2. Emmilly:
    11 juli 2016
    Waaaahhh ik ben stikjaloers op jullie!!! Prachtig daar!
  3. Ton de Been:
    11 juli 2016
    Het ziet er allemaal fantastisch uit!
  4. Piet De Wit:
    11 juli 2016
    Hallo Robyn en Roy super om de foto's te zien en jullie verhalen te lezen veel plezier Groeten van ons