5 dagen voor vertrek

26 juni 2016 - Tilburg, Nederland

Wat gaat de tijd snel. Over 5 dagen vertrekken we al naar het land van mijn dromen, Nieuw-Zeeland! Al 10 jaar droom ik er van om hier een keer naar toe te gaan. Sterker nog, ik wil paardrijden in Nieuw-Zeeland! Hoe gaaf zal dat zijn. Prachtige natuur en niemand om je heen. Het ultieme gevoel van vrijheid.

Het is daar winterperiode dus ik ben al weken het weerbericht aan het volgen. En het lijkt erop dat het de eerste paar dagen droog is en zelfs het zonnetje een beetje schijnt. Hoe mooi! Altijd maar even afwachten natuurlijk want Nieuw-Zeeland is een land waar je op één dag vier seizoenen kunt zien. Maar met een 3-in-1 jas en regenkleding komen we een heel eind.

WIJ GAAN NAAR NIEUW-ZEELAND!!!!

1. Ton de Been:
    30 juni 2016
    Nou Robyn en Roy, laat het een leuke, leerzame en gezellige reis worden die in de buurt komt van wat je er over hebt gedroomd.
  2. Ma:
    1 juli 2016
    Veel plezier, doe voorzichtig en geniet maar van deze reis, jullie hebben er hard voor gewerkt.