Na 35 uur reizen

09.14
Even snel een berichtje. Na 35 uur vliegen, wachten, slapen, weer naar de volgende gate lopen en een beetje chagrijnig zijn, zijn we dan eindelijk in Sydney! (Overigens nu niet meer chagrijnig want we hebben 2 uur kunnen slapen ;) Over 1 minuut zou het vliegtuig moeten vertrekken maar we zitten nog steeds te wachten. Nog 3 uur vliegen en dan zijn we in Christchurch!!!

09.17
Ja we mogen het vliegtuig in!!! 10.22u Gaaf zeg,wifi in het vliegtuig! Emirates is echt een geweldige maatschappij! Op tijd, vriendelijk,goed eten, veel films, metaal bestek (ipv plastic) en je voelt je veilig. Het zijn de kleine dingen, maar telt stiekem wel. We hebben twee keer gevlogen in de Airbus 380. Wat een super luxe vliegtuig! De raampjes zijn afgewerkt met mooi hout en een sterrenhemel als het donker wordt. Beide nog nooit gezien. Je kunt nog naar boven waar de echte rijke zitten ;). Watervalletjes, lig bedden enz, omdat het kan!) Maar wat ook leuk is, is dat er camera's aan de voorkant van het vliegtuig zitten waardoor je dus tijdens het opstijgen, dalen en het vliegen kan meekijken!! Is iets voor jou pap! Moet je toch een keer met emirates vliegen; )

1. Ton de Been:
    2 juli 2016
    Als ik een forse hoofdprijs in de Staatsloterij win, ga ik met Emirates vliegen ;)
  2. Ma:
    2 juli 2016
    Ik wil volgende keer naar Bali, als hij tenminste vliegt op Indonesië, ook wel met deze luchtvaartmaatschappij en dan liefst 1e klas met een ligbed e.d.,
  3. Vera:
    Wat een luxe! Veilige reis nog, en geniet ervan! Liefs, Vera
  4. Irina:
    5 juli 2016
    Gaaf zeg!!
    Fijn dat deze bizar lange reis dan toch mee is gevallen uiteindelijk!! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
    Geniet ervan!
    Xx